Jangan jadi katak bawah tempurung, jangan jadi mahasiswa macam lembu dicucuk hidung.Hak bersuara hak kita. Mahasiswa Ayuh Bersolidariti!

Saturday, May 14, 2011

Aku benci,aku benci,aku benci,aku benci.....suhu 0tak aku da x ley trime dh....mende ni lgi ter0k dr time aku kt sk0lah dulu yg aku kene denda sbb bt byk kesalahan disiplin kt sekolah....bru aku sedar...cekgu,w/pon dlu cekgu bt cmtu kt saye,skang bile pkey blek sye lbey suke ape yg cekgu bt dr ape yg berlaku skang yg mmg giler punye giler yg giler tuh..






Rase macam bacteria yg kene rendam ngn klor0x dlm baldi kain buruk tu...gela gulita tanpa cahaya.....x ley bt pape....sume x ley......nk bersukaria pon mcm tggu nk kene b0m at0m ...bile2 je nk melet0p...



Tolong kluarkan aku dr kotak derita ini …..biarkan aku bersinar kembali,bile2 je yg aku nk,tanpa had dan batasan waktu..…mcm dulu2….



P/S: bangangkan diri sebel0m diri dibangangkan….^_^….


DIULANG!!
bangangkan diri sebel0m diri dibangangkan….^_^….

No comments: